Видях я... кенеф. Довечера ще споделя, че съм от телефон и карам.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 166 2.5 / 3.0 - помощ при покупка.
Collapse
X
-
По принцип съм много мнителен към колите си и забелязвам "проблеми" дори за неща, за които монтьорите казват, че са ОК, но да попитам. Имам един потенциален проблем с автомата. Прави следното нещо: когато съм карал много градско, ама наистина много и по задръствания и на място (на светофар например) сменя от ауто на спорт и обратно на ауто, държейки спирачката кутията леко изблъсква. Също така, ако я загася и запаля пак това поведение изчезва. Иначе сменя плавно и няма никакви други ядове. Изгледах много други 2.5/3.0 автомати и работеха далеч по-твърдо.
Мислех си да не е спад на налягане, но не се връзва, защото след гасене и палене го няма. Подозирам софтуерен проблем.
EDIT: определено си мирише на софтуерен бъг, като цъкна от ауто на спорт на място понякога индикатора показва, че минава през втора и после първа, по незнайни причини и тогава се получава. Четох и по чуждите форуми. Явно не е нещо сериозно, но дразни.Last edited by duronman; d.m.y г., 20:32.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Благодаря колега
Разгадах мистиката с автоматика колеги, ама то каквато съм паника... Когато колата е на AUTO е адаптивна, тоест, ако сте карали лекичко в града колата започва да потегля автоматично от втора скорост след като е спряла. До тук добре, но при преминаване на спорт и обратно на ауто колата бързо изрежда на мсто 2-1-2 и за това се получава тласък. Горния успокоителен тампон беше заминал и явно той е давал гадното усещане за удар. Смених го, измих маслените радиатори (от глупост ги измих врели и малко им се напука черното матово покритие). В момента всичко изглежда 100% ОК.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Няма мира и спокойствие в първите дни с "нова" колаКода за ICS-а го имам, но след, като разчовърках разни букси отзад ми поиска и кода за навигацията, който уви нямам. Някакви предложения ? Отделно виждам, че имам сензори за фабрична аларма, но искам да попитам къде седи тя и каква и е буксата. И последната дреболия, която ми остана да оправям е да си сменя копчето за аварийките. Процедурата е ясна, но ще се радвам, ако ме упътите към описание за културно и лесно сваляне на предния панел на ICS-а.
Благодаря предварително колеги, надявям се след някой месец да помагам повече от колкото питам...Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеЕто тема как се сваля ICS- а http://clubalfaromeo.com/forum/showt...ght=ICS&page=2
Продължавам да се чудя ... но май сряда ще я карам да я газифицирам със скъп инжекцион. Не ми се искаше първоначално, но с моето каране ще и изгоря собствената цена в бензин за има няма 4-5 месеца
Така карах либрата на инат една година на бензин и накрая разбрах, че за една година съм загубил 2000лв и накрая сложих инжекцион и за още една година спести 2000лвAlfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
Comment